Uw energiecontract in 24 uur!

“Uw energiecontract online ondertekenen, een tastbare tijdwinst”  Zoals u misschien al weet, is het sinds kort mogelijk om een energiecontract online aan te vragen, te aanvaarden en te ondertekenen. Voortaan is het niet langer noodzakelijk om ee
Anonymous
20/06/2018 |

“Uw energiecontract online ondertekenen, een tastbare tijdwinst”

 Zoals u misschien al weet, is het sinds kort mogelijk om een energiecontract online aan te vragen, te aanvaarden en te ondertekenen. Voortaan is het niet langer noodzakelijk om een adviseur in uw bedrijf te ontvangen of om alle documenten af te drukken, te scannen en ondertekend terug te sturen. Of erger nog, de hele bundel met de post te versturen! Een eenvoudige e-mail om uw prijsofferte te aanvaarden, en vervolgens een tweede e-mail om de documenten te ondertekenen. Kinderspel.

Nathalie Goblet, klant bij ENGIE, is bij Goblet & Fils verantwoordelijk voor het aankopen van energie. We polsten naar haar mening nadat zij haar contract digitaal had ondertekend. Amper 24 uur waren verstreken tussen het tijdstip waarop mevrouw Goblet haar digitale offerte had ontvangen en het ogenblik waarop haar ondertekende contract in haar mailbox terechtkwam.

Goblet et Fils BVBA is een onderneming die zich toelegt op algemene schrijnwerken, van het plaatsen van ramen en deuren tot en met het vervaardigen van wandkasten op maat.  De onderneming is vooral gespecialiseerd in de plaatsing van alle types van meubels, installaties, enz.

Maar laten we mevrouw Goblet zelf aan het woord.

Wanneer is uw onderneming opgericht?

In 1929, we zijn een familiebedrijf dat al drie generaties meegaat. Momenteel bestaat ons team uit 8 arbeiders en 2 bedienden.

Wat betekent het aankopen van energie voor u en uw onderneming?

Dat is een noodzaak. Zoals elke onderneming hebben we energie nodig om te kunnen functioneren, maar daar liggen onze prioriteiten niet. We willen in de eerste plaats een voordelige prijs en een goede service.

Hoe lang bent u al klant bij ENGIE en waarom hebt u voor ENGIE gekozen?

We zijn sinds 2015 klant bij ENGIE omdat de klantenservice er efficiënter en sneller is dan elders.

U hebt zopas uw contract online ondertekend. Wat vond u ervan?

Het ging heel eenvoudig. Vroeger kwam er iemand langs, we moesten de nodige tijd voorzien om deze persoon te ontvangen en alle stappen onder vier ogen te zetten. Bij leveringscontracten voor onmisbare producten zoals energie is de overstap naar een digitaal systeem zonder meer een uitstekende zaak.

Welke voordelen ziet u als professioneel verbruiker?

Alles gaat snel, enkele e-mails over en weer, een online systeem en het contract is getekend.

En welke nadelen ziet u als professioneel verbruiker?

Niet één. Het afsluiten van het contract verliep zonder problemen.

Zou u andere professionele verbruikers aanraden om hun contracten digitaal af te sluiten?

Ja, je boekt een tastbare tijdwinst en het afsluiten van een energiecontract was nog nooit zo eenvoudig.