Niet al mijn leveringspunten zijn zichtbaar in de Customer Area. Hoe komt dat?

Het is mogelijk dat één of meerdere leveringspunten niet zichtbaar zijn op uw Customer Area omdat het wellicht om nieuwe aansluitingen gaat en er bijgevolg nog geen verbruiksgegevens beschikbaar zijn. Wij raden u aan dat opnieuw te controleren zodra uw eerste factuur beschikbaar is. 

Indien het probleem nog steeds niet opgelost is, neemt u best contact op met een medewerker van onze klantendienst. U kunt uw aanvraag snel en eenvoudig indienen via het online contactformulier voor ondernemingen en openbare instellingen. 

Wanneer u zich aanmeldt via het formulier en vervolgens uw aanvraag verstuurt, komt die onmiddellijk bij de juiste medewerker terecht en zal die nog sneller behandeld worden.  

 

Klik op onderstaande knop om uw vraag te stellen via het online contactformulier voor ondernemingen. Onze medewerkers zullen die binnen de 5 werkdagen behandelen. 

Contacteer ons