Ik wil via domiciliëring betalen. Wat moet ik doen?

Hoe gaat de aanvraag van een domiciliëring in zijn werk: 

 

  • We bezorgen u een SEPA-mandaat voor de klantenrekening waarvoor u een domiciliëring wilt starten. 

  • U bezorgt ons het SEPA-mandaat ondertekend terug. De adresgegevens vindt u op het formulier. 

  • Wij regelen de opstart van uw domiciliëring met de bank. In afwachting van de activering betaalt u uw openstaande facturen via overschrijving. 

  • Na de activering van uw domiciliëring bieden wij op de vervaldag alle volgende facturen ter betaling aan bij de bank. U hoeft zelf geen actie meer te ondernemen en vermijdt herinneringskosten. 

 

Klik op onderstaande knop om aan te melden op uw Customer Area en uw domiciliëring aan te vragen.
Nog geen account? U kunt uw account online aanmaken.

Domiciliëring aanvragen

Veelgestelde vragen

  • Ik heb te veel betaald. Wat nu?
  • Hoe vind ik terug welke facturen ik betaald heb?
  • Op welk rekeningnummer en met welke referentie kan ik betalen?