Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Wat zijn de aanpassingen aan de boxx, UP en Active voorwaarden?

Gaat mijn boxx in de toekomst nog werken?

Gaat de boxx app nog blijven werken?

Als ik een vraag of probleem heb met mijn boxx, krijg ik nog hulp en ondersteuning?

Mijn boxx is nog onder garantie, zal ENGIE die waarborg naleven?

Ik ga binnenkort zonnepanelen installeren. Zal boxx mijn productie en elektriciteitsverbruik nog kunnen opvolgen?

Ik verhuis binnenkort. Ik had begrepen dat ik mijn UP energiecontract en boxx thermostaat naar mijn nieuw adres kan overnemen. Waarom verandert dat?

Ik verhuis binnenkort. Kan ik mijn huidige boxx naar mijn nieuw adres meenemen?

Waarom kan ik geen nieuwe Solar kit of Water kit meer bestellen?

Wat gebeurt er precies indien ik de nieuwe voorwaarden weiger?

Wat gebeurt er precies indien ik de nieuwe voorwaarden aanvaard?

Wat gebeurt er met mijn boxx indien ik mijn UP contract stop zet?

Ik wil mijn installatie van boxx nog inplannen. Moet ik een installatie datum voor 1 april kiezen?

Ik wil mijn boxx installatie annuleren, hoe moet ik contact opnemen?

Kan ik mijn boxx vervangen door een andere thermostaat?