Werkt boxx ook wanneer de wifiverbinding niet werkt?

Ja, als de wifiverbinding wegvalt kan je boxx nog via het scherm in je huis  blijven bedienen. Wat kan je nog via het scherm in je huis doen?

  • Je verwarming bedienen (automatisch via de programmatie of handmatig) rechtstreeks op het scherm.
  • Je verbruik opvolgen, in real time of via de historiek, rechtstreeks op het scherm.
  • Je slimme stekkers en Philips Hue rechtstreeks op het scherm controleren.

Wat kan je niet meer doen wanneer de wifiverbinding wegvalt?

  • De app kan niet meer gebruikt worden en boxx kan dus niet meer op afstand bediend worden. De diensten die enkel beschikbaar zijn via de app kunnen niet meer gebruikt worden (Verspillingschecker en Energie inzicht)
  • De prijzen om je verbruik in euro’s om te zetten worden niet meer aangepast.
  • De “weer” functie werkt niet meer.
  • De functie “Status Verbruik” (vergelijking tussen je werkelijke verbruik en je geschatte verbruik) wordt niet meer geüpdatet.
  • De functie "Vergelijk" (vergelijking tussen je werkelijke verbruik en degene van andere boxx gebruikers) wordt niet meer geüpdatet.
  • Je verbruiken worden niet meer naar de Cloud gestuurd en al de alerts die aan verwanten zijn (alert als er een waterlek is, alert wanneer je maandelijkse voorschot niet meer aangepast is...) zijn dan ook niet meer beschikbaar (
  • De firmware van boxx kan niet meer geüpdatet worden.
  • Onze klantendienst kan niet meer vanop afstand een diagnose van boxx maken in geval van probleem.