Ik heb een e-mail gekregen waar men twijfelt over mijn verbruiksgegevens. Waarom wat moet ik doen?

Maak je geen zorgen, er is geen probleem!

Je hebt deze automatische e-mail ontvangen omdat je UP/boxx hebt. Misschien weet je het niet, maar één van de boxx diensten zorgt ervoor om te vermijden dat je een te grote verschil moet bijbetalen of terugkrijgen wanneer je je jaarlijkse factuur ontvangt. Hoe? Door je werkelijke verbruik met je maandelijkse voorschot te vergelijken. Indien je maandelijkse voorschot niet meer met je verbruik aangepast is en overschrijd je een drempel, dan ontvang je een e-mail om je voorschot aan te passen en zo een slechte verrassing te vermijden.

Om je correct over je maandelijkse voorschot te adviseren, moet boxx over genoeg verbruiksdata over een groot genoeg periode beschikken. In jouw geval, hebben wij niet genoeg data (ofwel omdat je boxx recent heeft geïnstalleerd, ofwel omdat je had of hebt nog een probleem met het meten van je verbruik via boxx). Door je meterstanden mee te delen, verrijk je je verbruiksgegevens en laat je boxx toe om de opvolging van je maandelijkse voorschot te hervatten. 

Door op "Meterstanden invoeren" te klikken zal je op je persoonlijke ENGIE Customer Area pagina terechtkomen om je meterstanden in te voeren. Het is belangrijk dat je je meterstanden doorstuurt zodat boxx je voorschot opnieuw kan opvolgen en beoordelen.