Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Heb je een vraag?

Misschien staat het antwoord hier al tussen.

Wie heeft recht op dit voordeel?

Dit zijn de voorwaarden om te profiteren van dit voordeel:

Je moet tewerkgesteld zijn bij ENGIE BU Benelux, BU Generation, BU Global Energy Management of BU Nuclear in België.*
De aanvraag moet in jouw naam gebeuren.
De ketel wordt geplaatst op je domicilieadres, bekend bij ENGIE.
Hier moet je ook rekening mee houden: 
Elke werknemer heeft recht op slechts één korting (Je kan per installatie slechts 1 keer van het voordeel genieten.).
Dit voordeel is niet cumuleerbaar met andere promoties rond heating.

Actieve werknemers op voorwaarde dat die niet vrijgesteld zijn van prestaties (zoals werknemers in invaliditeit, in uitstap, brugpensioen, gepensioneerden …); COD(CDI) of CBD(CDD); met minimum 6 maand anciënniteit.


Ik heb net mijn installatie besteld. Kan ik nog genieten van deze korting?

Deze promo is slechts geldig op bestellingen nà 15/06/2020. We kunnen deze promotie niet toepassen op offertes die voor die datum zijn aanvaard.


Ik heb een aanvraag ingediend maar nog geen nieuws ontvangen. Wie kan ik contacteren?

Onze expert zal jou contacteren nadat je je aanvraag hebt ingediend. Hij zal je enkele vragen stellen en een afspraak maken om een offerte op maat te maken. Als je vragen hebt of meer informatie wenst, kan je ons bereiken via e-mail (heating@engie.com) of telefonisch op 02 300 15 80.


Ik heb een aanvraag ingediend, maar die is geweigerd door ENGIE.

We kunnen je helpen voor een nieuwe ketel als je verwarmt met gas of mazout en als je de eigenaar bent van de woning waar de werken zullen plaatsvinden. Indien je in een appartement woont, kan je in aanmerking komen voor een nieuwe ketel indien de gemeenschappelijke schouw geïntubeerd is of als er een individueel rookgasafvoerkanaal is.


Kan ik genieten van premies?

Er zijn premies beschikbaar, voornamelijk op warmtepompboilers en warmtepompen. Daarnaast ondersteunt de overheid energiezuinige verbouwingen met een financiering aan voordelige rentevoeten.

 

Ontdek alles over premies voor Vlaanderen, Brussel en Wallonië.


Wanneer vervang ik best mijn verwarmingsinstallatie?

Als je verwarmingsketel ouder is dan 15 jaar of de installatie niet meer conform is. Vraag gerust een vrijblijvend adviesgesprek.


Hoe kan ik zien of er een keuring, onderhoud of verwarmingsaudit is uitgevoerd?

Na de uitvoering van een verplicht onderhoud door een erkend installateur wordt er steeds een keuringsrapport of verbrandingsattest afgeleverd. Zowel bij de eerste ingebruikname als bij het jaarlijkse (stookolie) of tweejaarlijkse (gas) onderhoud van de verwarmingsinstallatie. Bij een verwarmingsaudit wordt er steeds een auditrapport opgemaakt.

In elk van deze documenten wordt een overzicht gegeven van de kenmerken van de verwarmingsketel, de uitgevoerde taken en conclusies (verbrandingswaarden, staat van het toestel, tekortkomingen).


Hoe weet ik of mijn verwarmingsinstallatie nog in garantie is?

Elke nieuwe verwarmingsinstallatie heeft een wettelijke garantie van minimum 2 jaar (1 jaar installateursgarantie en 1 jaar fabrieksgarantie). In veel gevallen geeft de fabrikant een langere garantietermijn op specifieke onderdelen zoals bv. een warmtewisselaar (doorgaans 5 jaar) of een scrollcompressor (doorgaans 10 jaar). Dit staat vermeld op de factuur of in de algemene voorwaarden.

Is mijn nieuwe verwarmingsinstallatie compatibel met boxx?

Ja, bijna alle verwarmingsketels op gas en mazout op de markt zijn compatibel met boxx.  boxx is de enigste intelligente thermostaat op de markt die zowel jouw temperatuur regelt als jouw verbruik opvolgt. Bovendien kan je ook de productie van jouw zonnepanelen live opvolgen, lampen vanop afstand bedienen en zo veel meer. Ontdek meer.