Eerste hulp bij pech?

Onze vakmannen staan 24/7 tot je dienst!

Kies voor pechbijstand aan huis

Je herkent het waarschijnlijk wel! Je wordt wakker, springt in de douche en je hebt geen water meer … Een stevige onweersbui is gepasseerd en je hebt een lek in je dak … De elektriciteit begeeft het, je weet niet hoe het komt en al het eten in je diepvries is ontdooid … Of je nu een handige harry bent of niet, onze techniekers zorgen er voor dat je zo snel mogelijk uit de nood bent geholpen.

Voorlopige herstelling binnen de 24u

Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Geen franchise en kosten tot €400 gedekt

Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.

Alles op 1 factuur!

Ben je reeds klant bij ENGIE voor je energie? Je bijstand wordt toegevoegd aan je tussentijdse facturen.

* Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
 

Benieuwd wanneer we je uit de nood komen helpen?

Ontdek hieronder wat onze verschillende assistance pakketten dekken!

Deze wil ik beschermen

Welke formule past bij jou?

HEATING ASSISTANCE

Alles voor je verwarming

  • Verwarming
  • Warm water


85,92€/jaar

ofwel 7,16€ /maand

HOME ASSISTANCE

Alles voor je verwarming en voor je woning

  • Verwarming
  • Sanitair
  • Elektriciteit
  • Dak
  • ...


106,92€/jaar

ofwel 8,91€ /maand

Efficiënt en snel geholpen

Pechbijstand 24/7 

Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Binnen de 4 uur indien nodig

Een dringend geval wil zeggen dat je basiscomfort grondig verstoord is, je woning ontoegankelijk is of er gevaar is voor de bewoners.

Bv.: Je bent je sleutel kwijt en kan niet meer binnen in je huis, je verwarming is in panne gevallen in de winter en je hebt een baby of oudere persoon in je woning, je hebt een lek in je dak of in een leiding dat permanente schade kan veroorzaken aan je woning...

Eerste hulp 

Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.

Bekijk al de tussenkomsten in de vergelijkende tabel.

Blijft je woning toch onbewoonbaar?

Wij zorgen dan voor een hotelkamer (max. 2 overnachtingen en 200€ in totaal).

Dringend probleem in je woning?
Je brandverzekering schiet soms te kort

Pech, waterschade, kortsluiting, … een onverwacht noodgeval in huis kan iedereen overkomen. Dan bel je toch even je brandverzekering en krijg je meteen hulp? Jammer genoeg is dat zeker niet altijd het geval …

Meer weten

Wat zijn de verschillende stappen?

  1. Stap 1 van 5: Vraag je contract aan

    Jij vraagt hier je pechbijstand aan huis aan en je ontvangt een bevestiging via mail.

  2. Stap 2 van 5: Je ontvangt je contract

    Wij verwerken je gegevens en bezorgen je het contract via post.

  3. Stap 3 van 5: Je pechbijstand wordt geactiveerd

    Na een wachtperiode van 1 maand wordt je pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.

  4. Stap 4 van 5: Afrekening

    Indien je Engie klant bent, wordt het maandelijkse bedrag verrekend met je energiefactuur.

    Indien je geen Engie klant bent, wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd.

  5. Stap 5 van 5: Schadegeval?

    Geen vrees! Je belt 078 35 33 34 en onze interventiedienst komt je binnen de 24u uit de nood helpen.

Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!

Bel 078 35 33 34. Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Heb je een vraag?

Misschien staat je antwoord hier al tussen

Wat is een ENGIE contract voor pechbijstand?

Antwoord wisselen
Ik wil een contract voor pechbijstand

Ik wil een contract voor pechbijstand afsluiten.

Antwoord wisselen
Ik wil een contract voor pechbijstand

Wat dekt het ENGIE contract voor pechbijstand?

Antwoord wisselen

Wat is de duurtijd van een contract voor pechbijstand?

Antwoord wisselen

Ik sluit een contract voor pechbijstand af, is er een wachtperiode om een interventie aan te vragen?

Antwoord wisselen

Kan ik mijn contract voor pechbijstand online beheren?

Antwoord wisselen

Waarom een contract voor pechbijstand afsluiten als ik reeds een woonverzekering heb?

Antwoord wisselen

Welke formule past bij jou?

HEATING
ASSISTANCE

Alles voor je verwarming

HOME
ASSISTANCE

Alles voor je woning

Onbeperkte aantal interventies

Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem

Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair

Elektrische storing (achter de teller)

Verloren of afgebroken sleutel

Glasbreuk

Lekkend dak, verstopte dakgoot

HEATING
ASSISTANCE

85,92€/jaar


ofwel
7,16 €/maand

HOME
ASSISTANCE

106,92€/jaar


ofwel
8,91€/maand

HEATING
ASSISTANCE

Alles voor je verwarming

Onbeperkte aantal interventies

Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem

Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair

Elektrische storing (achter de teller)

Verloren of afgebroken sleutel

Glasbreuk

Lekkend dak, verstopte dakgoot

HEATING
ASSISTANCE

85,92€/jaar


ofwel
7,16 €/maand

HOME
ASSISTANCE

Alles voor je woning

Onbeperkte aantal interventies

Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem

Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair

Elektrische storing (achter de teller)

Verloren of afgebroken sleutel

Glasbreuk

Lekkend dak, verstopte dakgoot

HOME
ASSISTANCE

106,92€/jaar


ofwel
8,91€/maand

Waarschuwing

  •  de kosten ten gevolge van normale veroudering, slijtage of beschadiging;
  •  de normaal voorzienbare negatieve gevolgen van een nalatigheid door de bewoner van het Verzekerde gebouw of diens opzettelijke fout;
  •  de kosten ten gevolge van een duidelijk gebrek aan onderhoud en/of een fout bij het in conformiteit stellen van een centraleverwarmings- of warmwaterinstallatie;
  • de kosten van decoratieve aarde;
  • de kosten ten gevolge van een probleem dat gekend was vóór het afsluiten van het Contract; 
  • ...;

Niet tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing

  • Per telefoon : 078 35 33 34
  • Per post : ENGIE, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel