Een panne of pech in je professionele ruimte?
24/7 tot je dienst!
Een stroompanne, een gesprongen zekering, een geblokkeerd slot … Deze problemen kunnen je professionele activiteit grote schade toebrengen. Bovendien is het meestal moeilijk om in noodgevallen snel een expert te vinden en kan de zoektocht je kostbare tijd kosten.
Daarom bieden we je pechbijstand aan voor je zaak met een interventie binnen de 24u en bij dringende problemen met een risico op meer schade binnen de 4u.
Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
* Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
Ontdek ons aanbod voor professionals
De Assistance-producten worden aangeboden door Inter Partner Assistance in samenwerking met Electrabel NV
PRO ASSISTANCE
Alles voor je verwarming en voor je zaak
Verwarming
Elektriciteit
Loodgieterij en sanitair
Sloten
93,00 €/jaar
Onze experts komen snel langs voor een interventie bij volgende problemen:
- loodgieterij en sanitair: geen watertoevoer, lekkende leidingen of een kraan die blijft lopen …
- verwarming: de verwarming die uitvalt, een lek in een verwarmingsbuis, problemen met sanitair warm water…
- geblokkeerde sloten, verloren sleutels …
- schade aan waterafvoer: loszittende regenpijp, verstopte dakgoot …
- elektrische installatie
In geval van onderschrijving wordt de overeenkomst gesloten met Inter Partner Assistance NV, Regentlaan 7, 1000 Brussel, 0415.591.055, RPM Brussel, een verzekeringsmaatschappij volgens het Belgisch recht, waarvoor ENGIE Electrabel NV, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPM Brussel, optreedt als verzekeringsagent.
Wat zijn de verschillende stappen?
Jij vraagt hier je PRO Assistance aan en je ontvangt een bevestiging via mail.
Wij verwerken je gegevens en bezorgen je het contract via post.
Na een wachtperiode van 1 maand wordt je pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.
Indien je Engie klant bent, wordt het maandelijkse bedrag verrekend met je energiefactuur.
Indien je geen Engie klant bent, wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd.
Geen vrees! Je belt 078 35 33 34 en onze interventiedienst komt je binnen de 24u uit de nood helpen.
Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!
Bel 078 35 33 34. Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.
Heb je een vraag?
Misschien staat je antwoord hier al tussen
Waarschuwing
Alle informatie kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiches. Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
De Assistance producten worden gedistribueerd door Electrabel NV, optredend als verbonden verzekeringsagent (ingeschreven bij de FSMA onder nummer 114755A zoals vermeld op de volgende website : www.fsma.be/nl/verzekeringstussenpersoon) voor Inter Partner Assistance.
Deze producten zijn onderworpen aan het Belgisch recht.
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging en kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzeggingstermijn van 3 maanden vóór het einde van de overeenkomst.
Niet tevreden?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman-insurance.be/nl/contact-ombudsman