Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Een panne of pech in je professionele ruimte?

24/7 tot je dienst!

 

Een stroompanne, een gesprongen zekering, een geblokkeerd slot … Deze problemen kunnen je professionele activiteit grote schade toebrengen. Bovendien is het meestal moeilijk om in noodgevallen snel een expert te vinden en kan de zoektocht je kostbare tijd kosten.

Daarom bieden we je pechbijstand aan voor je zaak met een interventie binnen de 24u en bij dringende problemen met een risico op meer schade binnen de 4u.

Voorlopige herstelling binnen de 24u
Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.
Geen franchise en kosten tot €400 gedekt
Alles op 1 factuur!
Ben je reeds klant bij ENGIE voor je energie? Je bijstand wordt toegevoegd aan je tussentijdse facturen.

* Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
 

 

Ontdek ons aanbod voor professionals

PRO ASSISTANCE

Alles voor je verwarming en voor je zaak

Verwarming

Elektriciteit

Loodgieterij en sanitair

Sloten

93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand

Teken in

Onze experts komen snel langs voor een interventie bij volgende problemen:

- loodgieterij en sanitair: geen watertoevoer, lekkende leidingen of een kraan die blijft lopen …

- verwarming: de verwarming die uitvalt, een lek in een verwarmingsbuis, problemen met sanitair warm water…

- geblokkeerde sloten, verloren sleutels …

- schade aan waterafvoer: loszittende regenpijp, verstopte dakgoot …

- elektrische installatie

In geval van onderschrijving wordt de overeenkomst gesloten met Inter Partner Assistance NV, Regentlaan 7, 1000 Brussel, 0415.591.055, RPM Brussel, een verzekeringsmaatschappij volgens het Belgisch recht, waarvoor ENGIE Electrabel NV, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPM Brussel, optreedt als verzekeringsagent.

Wat zijn de verschillende stappen?

1

Vraag je contract aan

Jij vraagt hier je PRO Assistance aan en je ontvangt een bevestiging via mail.

2

Je ontvangt je contract

Wij verwerken je gegevens en bezorgen je het contract via post.

3

Je PRO Assistance wordt geactiveerd

Na een wachtperiode van 1 maand wordt je pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.

4

Afrekening

Indien je Engie klant bent, wordt het maandelijkse bedrag verrekend met je energiefactuur.

Indien je geen Engie klant bent, wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd.

5

Schadegeval?

Geen vrees! Je belt 078 35 33 34 en onze interventiedienst komt je binnen de 24u uit de nood helpen.

Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!

Bel 078 35 33 34. Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Heb je een vraag?

Misschien staat je antwoord hier al tussen

Ik ga verhuizen, wat gebeurt er met mijn pechbijstandscontract?

Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract stop of over naar het nieuwe adres. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.

Kan ik ook thuis bijstand krijgen?

Een PRO Assistance + contract dekt één enkel adres. Wil je ook dekking voor je woning, dan moet je een 2e contract afsluiten. Er zijn verschillende formules voor particulieren mogelijk, ook als je voor je energie geen klant bent bij ons.

Waarschuwing

  •  de kosten ten gevolge van normale veroudering, slijtage of beschadiging;
  •  de normaal voorzienbare negatieve gevolgen van een nalatigheid door de bewoner van het Verzekerde gebouw of diens opzettelijke fout;
  •  de kosten ten gevolge van een duidelijk gebrek aan onderhoud en/of een fout bij het in conformiteit stellen van een centraleverwarmings- of warmwaterinstallatie;
  • de kosten van decoratieve aard;
  • de kosten ten gevolge van een probleem dat gekend was vóór het afsluiten van het Contract; 
  • ...;

Niet tevreden?

Samen op zoek naar een oplossing
  • Per telefoon : 078/35 33 34
  • Per e-mail : home@engie.com
  • Per post : ENGIE, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel