Facturen, betalingen, verbruik:
je klantenzone is 24/7 beschikbaar!
Een factuur terugvinden? Weten of je nog een factuur moet betalen? Je kan heel eenvoudig en op ieder moment voor elk leveringsadres:
Je facturen filteren, raadplegen en in één klik downloaden
Je openstaande rekeningen en geschiedenis van je betalingen controleren
Je betalingswijze aanpassen
Je voorschot en betalingsfrequentie aanpassen
Je maandelijks en jaarlijks verbruik opvolgen
Een nauwkeurig overzicht behouden van je budget
Je adres aanpassen? Je informatie over je meterstanden of contract bekijken? Dat kan met enkele kliks!
Pas je gegevens aan: adres, login...
Bekijk en beheer je contract(en)
Energiebesparingstips op maat van je zaak
Als professionele klant van ENGIE heb toegang tot onze tool met de meest relevante oplossingen om het verbruik van je zaak te verminderen.
Een dertigtal adviezen voor verwarming, warmwaterproductie, ventilatie, airco, koken en koeling
Kleine en grotere investeringen
Maar ook best practices in gebruik, regeling en onderhoud
Heb je een vraag?
Misschien staat het antwoord hier al tussen.
Ja, het is nodig een apart ENGIE-account te activeren voor je professionele account.
Vul je emailadres in en volg de getoonde instructies.
Als we je emailadres kunnen koppelen aan je zakelijk account, dan sturen we je een email om je wachtwoord te kiezen.
Als je emailadres nog niet gekend is, dan sturen we je een email met de vraag je klantnummer en activeringscode in te voeren. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.
Check een recente factuur voor dit leveringsadres. Bovenaan de factuur vind je de relevant login voor dit adres.
Indien je nog geen log-in hebt voor dit leveringsadres, zal je een activatiecode terugvinden. Met deze activiatiecode kan je een nieuw ENGIE-account aanmaken. Vul op deze pagina je e-mailadres in en volg de getoonde instructies.
Als we je emailadres kunnen koppelen aan je zakelijk account, dan sturen we je een email om je wachtwoord te kiezen.
Als je emailadres nog niet gekend is, dan sturen we je een email met de vraag je klantnummer en activeringscode in te voeren. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.
Je kan hetzelfde emailadres gebruiken om verschillende ENGIE-accounts te activeren.
Je ontvangt van ons een email waarmee je de verschillende accounts kan activeren die we aan dit emailadres kunnen koppelen*. Voor elke account kies je vervolgens een unieke gebruikersnaam. Deze gebruikersnaam hoeft niet per se een emailadres te zijn.
*Als je je account niet kan terugvinden in de lijst, dan kan je een extra account activeren met behulp van je klantnummer en activeringscode. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.
Hoe toegang krijgen?
Meer wetenWaar vind ik mijn activeringscode en klantnummer?
Meer wetenIk ben mijn wachtwoord vergeten.
Meer wetenJe antwoord niet gevonden? Bekijk alle vragen en antwoorden.