Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Win tijd in geval van panne,
waterlek of defect

 

Technische problemen op je werkplek kunnen je heel wat kostbare tijd verliezen. En snel een betaalbare vakman vinden is niet eenvoudig.

Via onze pechbijstand staat er binnen de 24 uur een vakman aan je deur. In noodgevallen zelfs binnen de 4 uur. En wij betalen de factuur, tot 400 euro interventiekosten*, zonder franchise.

 

Welke formule past bij jou?
PRO
ASSISTANCE
Alles voor je verwarming
93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand
Teken in
PRO
ASSISTANCE+
Alles voor je verwarming
108,00 €/jaar

ofwel
9,00 €/maand
Teken in
Verwarming defect, geen warm water
Lek in de waterleiding
Verstopte dakgoot
Elektrische storing
Probleem met deursloten

Uitbreiding van garantie op heel wat elektrische toestellen

Uitbreiding van de garantie voor multimedia apparatuur met 1 jaar en elektrische huishoudapparaten, tv’s en audio met 3 jaar (vb. koelkast) voor zover de wettelijke garantie van de fabrikant en de verdeler al verstreken zijn en de toestellen in kwestie bovendien niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden voor meer details.

Professionele printers, pc, koffieautomaat
PRO
ASSISTANCE
93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand
Teken in
PRO
ASSISTANCE +
108,00 €/jaar

ofwel
9,00 €/maand
Teken in
PRO
ASSISTANCE
Alles voor je verwarming
93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand
Teken in
Verwarming defect, geen warm water
Lek in de waterleiding
Verstopte dakgoot
Elektrische storing
Probleem met deursloten

Uitbreiding van garantie op heel wat elektrische toestellen

Uitbreiding van de garantie voor multimedia apparatuur met 1 jaar en elektrische huishoudapparaten, tv’s en audio met 3 jaar (vb. koelkast) voor zover de wettelijke garantie van de fabrikant en de verdeler al verstreken zijn en de toestellen in kwestie bovendien niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden voor meer details.

Professionele printers, pc, koffieautomaat
PRO
ASSISTANCE
93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand
Teken in
PRO
ASSISTANCE+
Alles voor je verwarming
108,00 €/jaar

ofwel
9,00 €/maand
Teken in
Verwarming defect, geen warm water
Lek in de waterleiding
Verstopte dakgoot
Elektrische storing
Probleem met deursloten

Uitbreiding van garantie op heel wat elektrische toestellen

Uitbreiding van de garantie voor multimedia apparatuur met 1 jaar en elektrische huishoudapparaten, tv’s en audio met 3 jaar (vb. koelkast) voor zover de wettelijke garantie van de fabrikant en de verdeler al verstreken zijn en de toestellen in kwestie bovendien niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden voor meer details.

Professionele printers, pc, koffieautomaat
PRO
ASSISTANCE +
108,00 €/jaar

ofwel
9,00 €/maand
Teken in
Efficiënt en snel geholpen
herstelling home assistance man electrabel
Pechbijstand 24/7 

Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Eerste hulp

Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.

Binnen de 4 uur indien nodig
Als je basiscomfort grondig verstoord is, je werkruimte ontoegankelijk is of bij gevaar voor de gebruikers.

Bv.: Je bent je sleutel kwijt en kan niet meer binnen in je huis, je hebt een lek in je dak of in een leiding dat permanente schade kan veroorzaken...

 

Blijft je woning toch onbewoonbaar?
Wij zorgen dan voor een hotelkamer (max. 2 overnachtingen en 200€ in totaal).
laptop macbook electrabel
Tot 400€ interventiekosten
Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
1 factuur 

Ben je ENGIE-klant, dan betaal je dat bedrag bij je maandelijkse factuur. En anders ontvang je een jaarlijkse factuur.

Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!

Teken in

Kies je pechbijstand.
Betaal eenvoudig

Ben je reeds klant bij ENGIE voor je energie? Je bijstand wordt toegevoegd aan je tussentijdse facturen.

Panne of defect?
Bel 078 35 33 34

Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Heb je een vraag?

Misschien staat je antwoord hier al tussen

Ik ga verhuizen, wat gebeurt er met mijn pechbijstandscontract?

Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract stop of over naar het nieuwe adres. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.

Wanneer is de extra garantie op toestellen geldig?

De extra garantie van Pro Assistance + geldt op het ogenblik dat de wettelijke garantie van het toestel stopt. Elk toestel heeft een wettelijke garantie van minimum 2 jaar (1 jaar installateursgarantie en 1 jaar fabrikantsgarantie). Veel toestellen krijgen een langere garantietermijn van de fabrikant. Kijk dus zeker na in de algemene verkoopsvoorwaarden of factuur van het toestel welke garantie van toepassing is.

Meer informatie over de extra garantie vind je in de algemene voorwaarden Pro Assistance+.

Kan ik ook thuis bijstand krijgen?

Een PRO Assistance + contract dekt één enkel adres. Wil je ook dekking voor je woning, dan moet je een 2e contract afsluiten. Er zijn verschillende formules voor particulieren mogelijk, ook als je voor je energie geen klant bent bij ons.

Is je woonplaats tegelijk je werkplaats?

Dan kun je kiezen tussen een Home Assistance + contract voor particulieren, of een PRO Assistance + contract. Het eerste dekt de woning en de huishoudtoestellen (wasmachine, diepvriezer, koelkast, tv, pc). De uitbreiding van de garantie in het PRO Assistance + contract dekt machines voor meer professioneel gebruik en die meer risico lopen (printer, koffieautomaat, en ook koelkast, tv, pc).

Indien je niet kiest voor de verzekering van je elektronische toestellen is de formule Home Assistance (voor particulieren) en PRO Assistance (voor professionals) identiek.

Waarschuwing
  •  de kosten ten gevolge van normale veroudering, slijtage of beschadiging;
  •  de normaal voorzienbare negatieve gevolgen van een nalatigheid door de bewoner van het Verzekerde gebouw of diens opzettelijke fout;
  •  de kosten ten gevolge van een duidelijk gebrek aan onderhoud en/of een fout bij het in conformiteit stellen van een centraleverwarmings- of warmwaterinstallatie;
  • de kosten ten gevolge van normale veroudering, slijtage of beschadiging;
  • de kosten ten gevolge van een probleem dat gekend was vóór het afsluiten van het Contract; 
  • ...;
Niet tevreden?
Samen op zoek naar een oplossing
  • Per telefoon : 078/35 33 34
  • Per e-mail : home@engie.com
  • Per post : ENGIE, Simón Bolivarlaan 34, 1000 Brussel