Heb je een probleem om jouw BMW slim te laden met de Smart App? Volg deze stappen.​

Stap in jouw BMW en volg deze stappen op het scherm van jouw BMW​​

Ga op het scherm van jouw BMW naar:​

  1. Auto​
  2. Instellingen​
  3. Algemene instellingen ​
  4. Gegevens en apparaten​
  5. Gegevensbescherming ​

Selecteer "aangepaste selectie"

  1. Services configureren, ​
  2. BMW ConnectedDrive. ​

Om deze diensten te activeren, moet "My BMW Apps and Portal" geactiveerd zijn.

Open de My BMW App op jouw smartphone

Ga in je My BMW App naar: ​

  1. Instellingen voor opladen en airconditioning;​
  2. Opladen​

Wijzig de oplaadmodus en selecteer "opladen in het tijdslot", ​

Druk direct op "terug".

Scroll naar beneden naar de “Starttijd".​

Verderop tik je op "tijd en dag van de week". Zet dit aan voor elke dag van de week. Het gekozen tijdstip maakt niet uit.​

Vergeet niet op te slaan.

Tik vervolgens onderaan het scherm "Oplaad- en klimaatinstellingen" op de knop "mijn BMW bijwerken".​

! Let op: indien je publiek gaat laden, dien je terug ‘direct laden’ te selecteren’.

Heb je vragen? Wij staan tot je beschikking​

Stel je vraag rechtstreeks via de chat in de Smart App, zo kunnen we je snel helpen​.

Maak screenshots over waar het misloopt of je vragen over hebt, zo kunnen we jouw probleem sneller oplossen