Ga op het scherm van jouw BMW naar:
- Auto
- Instellingen
- Algemene instellingen
- Gegevens en apparaten
- Gegevensbescherming
Selecteer "aangepaste selectie"
Heb je een probleem om jouw BMW slim te laden met de Smart App? Volg deze stappen.
Je hebt hiervoor best toegang tot je wagen. Daarnaast heb je de My BMW App.
Stap in jouw BMW en volg deze stappen op het scherm van jouw BMW
Ga op het scherm van jouw BMW naar:
Selecteer "aangepaste selectie"
Ga dan naar:
Om deze diensten te activeren, moet "My BMW Apps and Portal" geactiveerd zijn.
Open de My BMW App op jouw smartphone
Ga in je My BMW App naar:
Wijzig de oplaadmodus en selecteer "opladen in het tijdslot",
Druk direct op "terug".
Scroll naar beneden naar de “Starttijd".
Verderop tik je op "tijd en dag van de week". Zet dit aan voor elke dag van de week. Het gekozen tijdstip maakt niet uit.
Vergeet niet op te slaan.
Tik vervolgens onderaan het scherm "Oplaad- en klimaatinstellingen" op de knop "mijn BMW bijwerken".
! Let op: indien je publiek gaat laden, dien je terug ‘direct laden’ te selecteren’.
Heb je vragen? Wij staan tot je beschikking
Stel je vraag rechtstreeks via de chat in de Smart App, zo kunnen we je snel helpen.
Maak screenshots over waar het misloopt of je vragen over hebt, zo kunnen we jouw probleem sneller oplossen