Een uitstekende klantendienst
Ons doel: minder dan 1 minuut wachttijd
Bereikbaar via WhatsApp, Messenger en Twitter
Een uitstekende klantendienst volgens de federale ombudsman
De federale ombudsman stelt vast dat we het laagste aantal klachten in verhouding tot ons marktaandeel kunnen melden: met 19% klachten op 45% marktaandeel, zijn we de beste in de ranglijst van klantendiensten van energieleveranciers(2).
Contactgegevens van de Ombudsdienst.
De tevredenheidsscore van de verbruikers via Test Ankoop:
De verbruikers die een klacht hebben ingediend via Test Aankoop, hebben daarna een tevredenheidsscore gegeven over de manier waarop hun klacht behandeld is door onze klantendienst. Deze globale score die de verbruikers (of klanten) ons gegeven hebben, vind je hier terug.
Ons doel: minder dan 1 minuut wachttijd
Contacteer je ons telefonisch? Bereikbaarheid is één van onze voordelen, we vinden het belangrijk om je zo goed en vlot mogelijk te helpen. Je binnen de minuut beantwoorden, dat is ons streefdoel!
Onze klantendienst is altijd zeer vlot bereikbaar.
Wil je ons op je gemak een vraag stellen wanneer je thuis bent en ons iets vragen via sociale media of heb je eerder snel informatie nodig en wil je ons onmiddellijk bellen? Het kan allebei, we zijn via verschillende kanalen bereikbaar. Zo kan jij kiezen hoe en wanneer je ons wil contacteren.
Jouw comfort is onze zorg
Door de recente crisis hebben sommige klanten problemen ondervonden. We hebben voor de meerderheid een oplossing op maat kunnen bieden, zoals een afbetalingsplan of een aanpassing van het voorschotbedrag En dat blijven we doen, wees gerust.