Energie voor je nieuwe woning
Breng je energiecontract in orde voor jouw situatie.
Ik verhuis naar mijn nieuwe woning
Ben je al klant?
Meld je aan op de klantenzone. Heb je nog geen account? Maak dan een account aan.
Kies je tarief
Bereken je beste prijs en bevestig je contract.
Vul je verhuisgegevens in
Bezorg ons je verhuisdatum en de meterstanden.
Wij doen de rest
Wij brengen je energie in orde en jij bekijkt of wijzigt je gegevens op elk moment in je klantenzone.
Heb je een vraag?
Misschien staat het antwoord hier al tussen.
Welke gegevens heb ik nodig om mijn verhuis te melden?
Je verhuis naar je nieuwe woning kan je makkelijk online doorgeven. Neem volgende gegevens bij de hand:
- • je nieuwe adres
- • dag waarop je de sleutel ontvangt (= startdatum van je energiecontract)
- • status van je meter (Hoe weet ik of mijn meter actief of afgesloten is?)
- • meternummer(s) en meterstand(en) van je elektriciteit en/of gasmeter, indien de meters actief zijn (als er een digitale meter geïnstalleerd is, hoef je voor die energie deze gegevens niet door te geven)
- • EAN-code(s) van je elektriciteit en/of gasmeter (soms vragen we je om die ook door te geven)
Kan ik mijn contract meenemen als ik verhuis?
Ja. Als je je lopende energiecontract mee wilt verhuizen naar je nieuwe woning, krijg je een ander klantnummer, maar lopen de voorwaarden en termijn van je contract gewoon door.
Je mag natuurlijk ook een nieuw contract starten op de dag van je verhuis.
Heb je een sociaal tarief? Vraag ons dan via de telefoon of chat om dit tarief ook over te zetten naar je nieuwe woning.
Ik ga samenwonen. Wat nu?
Ga je samenwonen in een nieuwe woning? Dan moet je één van jullie het huidige contract mee verhuizen of een nieuw energiecontract afsluiten.
Trekt één van beiden bij de ander in? Dan hoef je het huidige contract niet aan te passen.