Misschien staat het antwoord hier al tussen.
Ja, het is nodig een apart ENGIE-account te activeren voor je professionele account.
Vul je emailadres in en volg de getoonde instructies.
Als we je emailadres kunnen koppelen aan je zakelijk account, dan sturen we je een email om je wachtwoord te kiezen.
Als je emailadres nog niet gekend is, dan sturen we je een email met de vraag je klantnummer en activeringscode in te voeren. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.
Check een recente factuur voor dit leveringsadres. Bovenaan de factuur vind je de relevant login voor dit adres.
Indien je nog geen log-in hebt voor dit leveringsadres, zal je een activatiecode terugvinden. Met deze activiatiecode kan je een nieuw ENGIE-account aanmaken. Vul je emailadres hierboven in en volg de getoonde instructies.
Als we je emailadres kunnen koppelen aan je zakelijk account, dan sturen we je een email om je wachtwoord te kiezen.
Als je emailadres nog niet gekend is, dan sturen we je een email met de vraag je klantnummer en activeringscode in te voeren. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.
Je kan hetzelfde emailadres gebruiken om verschillende ENGIE-accounts te activeren.
Je ontvangt van ons een email waarmee je de verschillende accounts kan activeren die we aan dit emailadres kunnen koppelen*. Voor elke account kies je vervolgens een unieke gebruikersnaam. Deze gebruikersnaam hoeft niet per se een emailadres te zijn.
*Als je je account niet kan terugvinden in de lijst, dan kan je een extra account activeren met behulp van je klantnummer en activeringscode. Deze kan je terugvinden bovenaan je factuur.