Check je toestemmingen op de Fluvius-website
Ben je zeker dat je alle toestemmingen op de juiste manier hebt gegeven aan Fluvius, maar zie je nog steeds geen data? Dan ontbreekt er jammer genoeg toch nog een toestemming. Achterhaal wat er precies ontbreekt door rechtstreeks een kijkje te nemen op de Fluvius-website.
mijn.fluvius.be, meld je aan en klik op 'Verbruik' in het menu.
. Je ziet de EAN codes voor elektriciteit en gas (of enkel elektriciteit als je geen gas afneemt). Klap zowel elektriciteit als gas open door op het naar beneden gerichte pijltje te tikken.
. Kijk na of je wel degelijk (volledig) toestemming hebt gegeven voor zowel elektriciteit als gas. Dat doe je door naar het aantal aanvragen te kijken en of ze gedeeld werden met ENGIE. Lees alle details hieronder.
Voor elektriciteit: je toestemming is in orde wanneer je minstens twee aanvragen ziet, één voor kwartierwaarden en één voor dagwaarden.
Belangrijk: je moet beide aanvragen zien en er moet bij allebei staan dat ze gedeeld werden met ENGIE.
Neem je enkel elektriciteit af, dan zal je enkel de aanvragen voor elektriciteit zien.
Voor gas: je toestemming is in orde wanneer minstens twee aanvragen, één voor uurwaarden en één voor dagwaarden.
Belangrijk: je moet beide aanvragen zien en er moet bij allebei staan dat ze gedeeld werden met ENGIE.
In dat geval heb je nog geen enkele toestemming gegeven aan Fluvius om je verbruiksdata te delen met ENGIE. Open de Smart app en volg het stappenplan om je toestemming(en) te geven. Doe dit niet rechtstreeks op de Fluvius-website.