Met een domiciliëring betaal je je facturen automatisch. Op die manier hoef je niet te denken aan je betalingen.
ENGIE probeert ook om dit zo milieu- en klantvriendelijk mogelijk te regelen, zonder papieren formulieren en rompslomp voor jou.
Wil je een domiciliëring activeren?
Nadat je via deze link jouw bankrekeningnummer en voorkeuren hebt ingevoerd, brengen wij dit verder in orde met je bank.
Indien je wenst sturen we je ook een sms of e-mail wanneer je voorschot of afrekening betaald wordt.
Wil je jouw rekeningnummer veranderen?
Klik dan op deze deze link, voer je nieuw rekeningnummer in en bevestig met de code die je van ons via SMS of e-mail ontvangt.
Wil je jouw domiciliëring annuleren?
Of het nu tijdelijk is (bijvoorbeeld door een aanpassing van de titularis van het contract) of permanent (bijvoorbeeld door een overlijden of stopzetting van contract), klik dan op deze link om je domiciliëring stop te zetten.
Je domiciliëring stopt dan onmiddellijk. Vergeet je volgende facturen niet te betalen via overschrijving.
Wil je de datum van je domiciliëring aanpassen?
Je kan de datum van je domiciliëring wijzigen door de facturatiedatum in je klantenzone te wijzigen. Klik op deze link om deze datum aan te passen.
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je