Heating Assistance
De perfecte aanvulling op jouw ketelonderhoud, nu met 15% korting*
Wat heeft Heating Assistance jou te bieden?
Exclusieve promotie: -15% op het eerste volledige jaar*
Volledige dekking
Terwijl ketelonderhoud gericht is op preventie, verzekert Heating Assistance jou in geval van onvoorziene problemen. Je bent berschermd tegen kosten tot 400€, inclusief vervangingsonderdelen tot 50€.
Snelle interventie
Met Heating Assistance kun je 24/7 rekenen op onmiddelijke bijstand. Onze vakmannen komen binnen 24 uur ter plaatse om het probleem te beoordelen en indien mogelijk voorlopige herstellingen uit te voeren.
Kosten tot 400€ gedekt**
Heating Assistance rekent geen franchise of verplaatsingskosten aan. Je kunt dus met een gerust hart de vakman laten komen, wetende dat er geen extra kosten aan verbonden zijn.**
** Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
Heating Assistance
Alles voor je verwarming
63,75€/jaar (ipv 75,00 €)
ofwel 5,31€/maand (ipv 6,25€)
Tijdelijke promotie: -15% op het eerste volledige jaar
Met Heating Assistance hoef je je geen zorgen te maken over onverwachte ketelstoringen. Terwijl ketelonderhoud helpt om potentiële problemen te voorkomen, biedt Heating Assistance directe bijstand bij dringende pechgevallen met jouw ketel. Of het nu gaat om een panne aan je centrale verwarming, een lekkende leiding of een probleem met het warmwatersysteem, onze gecertificeerde vakmannen staan klaar om binnen 24 uur te helpen.
Door Heating Assistance toe te voegen aan jouw ketelonderhoud, ben je volledig gedekt voor zowel preventieve als dringende situaties. Je kunt met vertrouwen genieten van een goed functionerende ketel.
*Korting geldig voor alle nieuwe contracten afgesloten tussen 1 november 2023 en 31 december 2023. Deze korting is uitsluitend van toepassing op het eerste jaar van het Heating Assistance-contract.
De Assistance-producten worden aangeboden door Inter Partner Assistance in samenwerking met Electrabel NV
In geval van onderschrijving wordt de overeenkomst gesloten met Inter Partner Assistance NV, Regentlaan 7, 1000 Brussel, 0415.591.055, RPM Brussel, een verzekeringsmaatschappij volgens het Belgisch recht, waarvoor ENGIE Electrabel NV, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPM Brussel, optreedt als verzekeringsagent.
Wat zijn de verschillende stappen?
Tijdelijke promotie: -15% op het eerste volledige jaar*
Jij vraagt hier je pechbijstand voor je verwarming aan en je ontvangt een bevestiging via mail.
Wij verwerken je gegevens en bezorgen je het contract via post.
Na een wachtperiode van 1 maand wordt je pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.
Indien je ENGIE klant bent, wordt het maandelijkse bedrag verrekend met je energiefactuur.
Indien je geen ENGIE klant bent, wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd.
Geen vrees! Je belt 078 35 33 34 en onze interventiedienst komt je binnen de 24u uit de nood helpen.
Heb je een vraag?
Misschien staat je antwoord hier al tussen
Je kan ons 24/7 bereiken op het telefoonnummer 078 35 33 34. We sturen dan binnen de 24 uur, een professional bij je langs om een voorlopige herstelling uit te voeren. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging en kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzeggingstermijn van 3 maanden vóór het einde van de overeenkomst.
Zie ook de infofiche verzekeringsonderneming en het beleid inzake belangenconflicten.
Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract op het oude adres stop en maken een nieuw contract aan op je nieuwe adres. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.
Het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Met een max. bedrag van 400€ per interventie*. Weet dat een gemiddelde interventie zonder Heating Assistance al gauw kan oplopen tot 700€.
Waarschuwing
Lees dus zeker wat je moet weten voor je bij ons een pechbijstandsverzekering afsluit.
Elke dekking/verzekering heeft zijn beperkingen, vergoedingsplafonds, vrijstellingen en uitsluitingen. Hieronder vindt je een illustratieve lijst van de belangrijkste uitsluitingen voor onze verzekeringsproducten:
Alle informatie kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiches. Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
De Assistance producten worden gedistribueerd door Electrabel NV, optredend als verbonden verzekeringsagent (ingeschreven bij de FSMA onder nummer 114755A zoals vermeld op de volgende website : www.fsma.be/nl/verzekeringstussenpersoon) voor Inter Partner Assistance.
Deze producten zijn onderworpen aan het Belgisch recht.
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging en kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzeggingstermijn van 3 maanden vóór het einde van de overeenkomst.
In geval van een klacht, nodigen wij je uit contact op te nemen met de Klantendienst van ENGIE:
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman-insurance.be/nl/contact-ombudsman
Is je ketel meer dan 15 jaar oud? Dan bespaar je tot 30% energie met een nieuwe verwarmingsketel.