Je herkent het waarschijnlijk wel! Je wordt wakker, springt in de douche en je hebt geen water meer … Een stevige onweersbui is gepasseerd en je hebt een lek in je dak … De elektriciteit begeeft het, je weet niet hoe het komt en al het eten in je diepvries is ontdooit … Of je nu een handige harry bent of niet, onze techniekers zorgen er voor dat je zo snel mogelijk uit de nood bent geholpen.
Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
* Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
Benieuwd wanneer we je uit de nood komen helpen?
Ontdek hieronder wat onze verschillende assistance pakketten dekken!
Welke formule past bij jou?
De Assistance-producten worden aangeboden door Inter Partner Assistance in samenwerking met Electrabel NV
HEATING ASSISTANCE
Alles voor je verwarming
HOME ASSISTANCE
Alles voor je verwarming en voor je huis
HOME ASSISTANCE +
Alles voor je huis en toestellen
Verwarming
Sanitair
Elektriciteit
Dak
108,00 €/jaar
ofwel 9,00 €/maand
Woon je in een appartement?
Dan kan je gaan voor Apartment Assistance+ voor 96,00€/ jaar ofwel 8,00 €/maand
In geval van onderschrijving wordt de overeenkomst gesloten met Inter Partner Assistance NV, Louizalaan 166, 1050 Brussel, 0415.591.055, RPM Brussel, een verzekeringsmaatschappij volgens het Belgisch recht, waarvoor ENGIE Electrabel NV, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPM Brussel, optreedt als verzekeringsagent.
Vorig jaar hielpen we meer dan 5000 gezinnen uit de nood
Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.
Binnen de 4 uur indien nodig
Een dringend geval wil zeggen dat je basiscomfort grondig verstoord is, je woning ontoegankelijk is of er gevaar is voor de bewoners.
Bv.: Je bent je sleutel kwijt en kan niet meer binnen in je huis, je verwarming is in panne gevallen in de winter en je hebt een baby of oudere persoon in je woning, je hebt een lek in je dak of in een leiding dat permanente schade kan veroorzaken aan je woning...Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.
Bekijk al de tussenkomsten in de vergelijkende tabel.
Dringend probleem in je woning?
Je brandverzekering schiet soms te kort
Pech, waterschade, kortsluiting, … een onverwacht noodgeval in huis kan iedereen overkomen. Dan bel je toch even je brandverzekering en krijg je meteen hulp? Jammer genoeg is dat zeker niet altijd het geval …
Wat zijn de verschillende stappen?
Jij vraagt hier je pechbijstand aan huis aan en je ontvangt een bevestiging via mail.
Wij verwerken je gegevens en bezorgen je het contract via post.
Na een wachtperiode van 1 maand wordt je pechbijstand actief en kan je een interventie aanvragen.
Indien je Engie klant bent, wordt het maandelijkse bedrag verrekend met je energiefactuur.
Indien je geen Engie klant bent, wordt het bedrag jaarlijks gefactureerd.
Geen vrees! Je belt 078 35 33 34 en onze interventiedienst komt je binnen de 24u uit de nood helpen.
Heb je een vraag?
Misschien staat je antwoord hier al tussen
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging en kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzeggingstermijn van 3 maanden vóór het einde van de overeenkomst.
Zie ook de infofiche verzekeringsonderneming en het beleid inzake belangenconflicten.
Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract op het oude adres stop en maken een nieuw contract aan op je nieuwe adres. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.
Het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Met een max. bedrag van 400€ per interventie*. Weet dat een gemiddelde interventie zonder Home Assistance al gauw kan oplopen tot 700€.
De extra garantie van Home Assistance+ en Apartment+ geldt op het ogenblik dat de wettelijke garantie van het toestel stopt. Elk toestel heeft een wettelijke garantie van minimum 2 jaar (1 jaar installateursgarantie en 1 jaar fabrikantsgarantie). Veel toestellen krijgen een langere garantietermijn van de fabrikant. Kijk dus zeker na in de algemene verkoopsvoorwaarden of factuur van het toestel welke garantie van toepassing is.
Meer informatie over de extra garantie vind je in de algemene voorwaarden Home Assistance+ en in de algemene voorwaarden Apartment+.
Welke formule past bij jou?
De Assistance-producten worden aangeboden door Inter Partner Assistance in samenwerking met Electrabel NV
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.
Alle informatie kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiches. Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
De Assistance producten worden gedistribueerd door Electrabel NV, optredend als verbonden verzekeringsagent (ingeschreven bij de FSMA onder nummer 114755A zoals vermeld op de volgende website : www.fsma.be/nl/verzekeringstussenpersoon) voor Inter Partner Assistance.
Deze producten zijn onderworpen aan het Belgisch recht.
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging en kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzeggingstermijn van 3 maanden vóór het einde van de overeenkomst.
In geval van een klacht, nodigen wij u uit contact op te nemen met de Klantendienst van ENGIE:
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman-insurance.be/nl/contact-ombudsman