Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Ik ben gecontacteerd over een mogelijke opzegging van mijn contract, maar het merk dat jullie vermelden klopt niet. Ik heb een ander toestel:

Ik ben gecontacteerd over een mogelijke opzegging van mijn contract, en moet de specificaties van mijn toestel controleren. Hoe doe ik dat?

Welke merken ondersteunen jullie dan nog wel?

Waarom stoppen jullie met deze merken te ondersteunen?

Waarom stoppen jullie NU met deze merken?

Mag het wettelijk wel, mijn contract eenzijdig beëindigen?

Mijn merk wordt niet meer ondersteund door ENGIE, wat moet ik nu doen?

Mijn merk wordt niet meer ondersteund door ENGIE, maar ik heb wel maandelijks de betaling uitgevoerd. Krijg ik nu mijn geld terug?

Ik heb communicatie ontvangen dat mijn contract geannuleerd wordt en toch wordt mijn voorschot nog steeds aangerekend? Dit klopt toch niet?

Ik heb nooit een onderhoudscontract aangevraagd. Ik heb helemaal geen onderhoudscontract.