Wat is de reden van de beëindiging van je contract?
Is het in het kader van een verhuizing?
Wij helpen je alle nodige informatie te vinden via deze pagina.
Is het in het kader van een scheiding of overlijden?
Wij helpen je alle nodige informatie te vinden via deze pagina.
Wil je van leverancier veranderen?
Heb je een interessant voorstel gekregen van een andere leverancier? Neem even de tijd om je nieuwe tarief te vergelijken met onze meest recente prijzen.
Of je nu voor een andere prijs kiest of omdat onze diensten niet helemaal meer aansluiten bij je verwachtingen, we begrijpen je keuze.
We doen er alles aan om je overstap zo eenvoudig mogelijk te maken. Ontdek hier alle informatie die je nodig hebt om van leverancier te veranderen.
Wil je één of meerdere meters definitief laten afsluiten?
Als je bijvoorbeeld van energiebron bent veranderd voor je verwarming en geen gas meer nodig hebt. In dat geval kan alleen je distributienetbeheerder je meter afsluiten.
Woon je in Vlaanderen, dan vind je meer informatie hierover op de website van Fluvius.
Woon je in het Brussels Gewest, dan vind je meer informatie hierover op de website van SIBELGA.
Om ons vervolgens te contacteren zodat we SIBELGA kunnen informeren, vind je onze contactgegevens onderaan deze pagina.
Woon je in Wallonië, dan vind je meer informatie hierover op de website van ORES.
Betreft het je onderhoudscontract?
Je vindt hierover meer informatie via deze FAQ.
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je