Voldoe je aan de voorwaarden om beloningen te krijgen om slim te laden? Check even of je voldoet aan de criteria. Zie hiervoor Wanneer krijg ik beloningen door slim te de van de Smart App van ENGIE?
Heb je gekozen voor een elektriciteitscontract met beloningen? Top! Let wel op dat je pas beloningen krijgt zodra het contract ingaat en alle administratie is verwerkt. Dit kan een paar dagen duren.
De beloningen worden automatisch berekend en je ziet ze in de app onder de budget tab. Tik dan op ‘Beloningen’ om je opgespaarde totaal te bekijken. Je kan ook tijdens elke laadsessie zien of je beloningen hebt verdiend via het detailoverzicht van de sessie.
Voldoe je aan de voorwaarden maar merk je dat, hoewel slim laden aanstaat, jouw laadsessies toch het label ‘slimme laadsessie’ niet krijgen? Dan loopt er mogelijks nog iets mis met de data die we doorkrijgen van jouw voertuig of laadpaal. Dit vind je hier terug
Hoe weet ik of de slimme laadsessie via de Smart App van ENGIE is gestart?
Zie je na een tijdje nog geen beloningen in de Smart App en je denkt dat je ze zou moeten krijgen? Neem dan even contact op met support via de Smart App, we helpen je graag verder!
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je