Je browser is verouderd

<p>Download de bijgewerkte versie van je&nbsp;browser.</p>

Klik hier

×

Dringend een vakman nodig?

24/7 tot je dienst

De opties bekijken

 

Geen warm water, heb je jezelf buitengesloten of lekt je dak?
Binnen de 24 uur staat er een vakman aan je deur.

In noodgevallen zelfs binnen de 3 uur.

Wij betalen de factuur, tot 400 euro interventiekosten*, zonder franchise. 

 

Welke formule past bij jou?
HEATING
ASSISTANCE
Alles voor je verwarming
75,00 €/jaar

ofwel
6,25 €/maand
Teken in
HOME
ASSISTANCE
Alles voor je huis
93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand
Teken in
HOME
ASSISTANCE +
Alles voor je huis en toestellen
108,00 €/jaar

ofwel
9,00 €/maand
Teken in
APARTMENT 
ASSISTANCE +
Specifiek voor je appartement
96,00 €/jaar

ofwel
8,00 €/maand
Teken in
Onbeperkte aantal interventies
Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair
Elektrische storing (achter de teller)
Verloren of afgebroken sleutel
Glasbreuk
Lekkend dak, verstopte dakgoot

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen 

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.

HEATING
ASSISTANCE
75,00 €/jaar

ofwel
6,25 €/maand
Teken in
HOME
ASSISTANCE
93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand
Teken in
HOME
ASSISTANCE +
108,00 €/jaar

ofwel
9,00 €/maand
Teken in
APARTMENT 
ASSISTANCE +
96,00 €/jaar

ofwel
8,00 €/maand
Teken in
HEATING
ASSISTANCE
Alles voor je verwarming
75,00 €/jaar

ofwel
6,25 €/maand
Teken in
Onbeperkte aantal interventies
Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair
Elektrische storing (achter de teller)
Verloren of afgebroken sleutel
Glasbreuk
Lekkend dak, verstopte dakgoot

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen 

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.

HEATING
ASSISTANCE
75,00 €/jaar

ofwel
6,25 €/maand
Teken in
HOME
ASSISTANCE
Alles voor je huis
93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand
Teken in
Onbeperkte aantal interventies
Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair
Elektrische storing (achter de teller)
Verloren of afgebroken sleutel
Glasbreuk
Lekkend dak, verstopte dakgoot

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen 

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.

HOME
ASSISTANCE
93,00 €/jaar

ofwel
7,75 €/maand
Teken in
HOME
ASSISTANCE +
Alles voor je huis en toestellen
108,00 €/jaar

ofwel
9,00 €/maand
Teken in
Onbeperkte aantal interventies
Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair
Elektrische storing (achter de teller)
Verloren of afgebroken sleutel
Glasbreuk
Lekkend dak, verstopte dakgoot

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen 

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.

HOME
ASSISTANCE +
108,00 €/jaar

ofwel
9,00 €/maand
Teken in
APARTMENT 
ASSISTANCE +
Specifiek voor je appartement
96,00 €/jaar

ofwel
8,00 €/maand
Teken in
Onbeperkte aantal interventies
Panne aan centrale verwarming, boiler of warmwatersysteem
Geen stromend water, lek in leiding of verstopt sanitair
Elektrische storing (achter de teller)
Verloren of afgebroken sleutel
Glasbreuk
Lekkend dak, verstopte dakgoot

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen 

Garantie-uitbreiding op multimedia en huishoudtoestellen
Apartment Assistance +: koelkast, wasmachine, PC. Home Assistance +: koelkast, wasmachine, PC, diepvriezer, TV. Uitbreiding met 1 jaar voor multimedia-apparatuur, met 3 jaar voor de huishoudapparaten, voor zover de garantie van de verdeler en van de fabrikant niet verstreken zijn en de toestellen niet ouder dan 3 (multimedia) of 5 jaar zijn. Zie algemene voorwaarden.

APARTMENT 
ASSISTANCE +
96,00 €/jaar

ofwel
8,00 €/maand
Teken in
Efficiënt en snel geholpen
herstelling home assistance man electrabel
Pechbijstand 24/7 

Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.

Binnen de 4 uur indien nodig

Een dringend geval wil zeggen dat je basiscomfort grondig verstoord is, je woning ontoegankelijk is of er gevaar is voor de bewoners.

Bv.: Je bent je sleutel kwijt en kan niet meer binnen in je huis, je verwarming is in panne gevallen in de winter en je hebt een baby of oudere persoon in je woning, je hebt een lek in je dak of in een leiding dat permanente schade kan veroorzaken aan je woning...
Eerste hulp 

Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.

Bekijk al de tussenkomsten in de vergelijkende tabel.

Blijft je woning toch onbewoonbaar?
Wij zorgen dan voor een hotelkamer (max. 2 overnachtingen en 200€ in totaal).
laptop macbook electrabel
Tot 400€ interventiekosten
Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
1 factuur 

Ben je ENGIE-klant, dan betaal je dat bedrag bij je maandelijkse factuur. En anders ontvang je een jaarlijkse factuur.

Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!

Teken in

Kies je pechbijstand.
Betaal eenvoudig

Ben je reeds klant bij ENGIE voor je energie? Je bijstand wordt toegevoegd aan je tussentijdse facturen.

Panne of defect?
Bel 078 35 33 34

Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 3u.

Heb je een vraag?

Misschien staat je antwoord hier al tussen

Wat is looptijd van mijn pechbijstandscontract?

Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging en kunnen worden opgezegd met inachtneming van een opzeggingstermijn van 3 maanden vóór het einde van de overeenkomst.
Zie ook de infofiche verzekeringsonderneming en het beleid inzake belangenconflicten.


Ik ga verhuizen, wat gebeurt er met mijn pechbijstandscontract?

Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract op het oude adres stop en maken een nieuw contract aan op je nieuwe adres. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.


Hoeveel keer kan ik beroep doen op de dienst?

Het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Met een max. bedrag van 400€ per interventie*. Weet dat een gemiddelde interventie zonder Home Assistance al gauw kan oplopen tot 700€.


Wanneer is de extra garantie op toestellen geldig?

De extra garantie van Home Assistance+ en Apartment+ geldt op het ogenblik  dat de wettelijke garantie van het toestel stopt. Elk toestel heeft een wettelijke garantie van minimum 2 jaar (1 jaar installateursgarantie en 1 jaar fabrikantsgarantie). Veel toestellen krijgen een langere garantietermijn van de fabrikant. Kijk dus zeker na in de algemene verkoopsvoorwaarden of factuur van het toestel welke garantie van toepassing is.

 

Meer informatie over de extra garantie vind je in de algemene voorwaarden Home Assistance+ en in de algemene voorwaarden Apartment+.

 


Waarschuwing
  •  de kosten ten gevolge van normale veroudering, slijtage of beschadiging;
  •  de normaal voorzienbare negatieve gevolgen van een nalatigheid door de bewoner van het Verzekerde gebouw of diens opzettelijke fout;
  •  de kosten ten gevolge van een duidelijk gebrek aan onderhoud en/of een fout bij het in conformiteit stellen van een centraleverwarmings- of warmwaterinstallatie;
  • de kosten ten gevolge van normale veroudering, slijtage of beschadiging;
  • de kosten ten gevolge van een probleem dat gekend was vóór het afsluiten van het Contract; 
  • ...;
Niet tevreden?
Samen op zoek naar een oplossing
  • Per telefoon : 078/35 33 34
  • Per e-mail : home@engie.com
  • Per post : ENGIE, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel
Meer goede zorgen voor je verwarming
Bespaar met een nieuwe verwarmingsketel
Is je ketel meer dan 15 jaar oud? Dan bespaar je tot 20% energie met een nieuwe verwarmingsketel.
Ontdek onze aanpak
Snelle en professionele herstellingen
Doet je verwarming het niet meer? Dan helpt een erkende hersteller uit jouw buurt je zo snel mogelijk uit de nood.
Bekijk de hersteldienst
Altijd een tijdig onderhoud van je ketel
Hoe vaak? Wanneer? Door wie? Laat dat maar aan ons over. Wij bellen jou wanneer je ketel een nieuwe onderhoudsbeurt nodig heeft.
Bekijk het ketelonderhoud