Een uitstekende klantendienst volgens de federale ombudsman
De federale ombudsman stelt vast dat we het laagste aantal klachten in verhouding tot ons marktaandeel kunnen melden: met 16% klachten op 46% marktaandeel, zijn we de beste in de ranglijst van klantendiensten van energieleveranciers(2).
De tevredenheidsscore van de verbruikers via Test Ankoop:
De verbruikers die een klacht hebben ingediend via Test Aankoop, hebben daarna een tevredenheidsscore gegeven over de manier waarop hun klacht behandeld is door onze klantendienst. Deze globale score die de verbruikers (of klanten) ons gegeven hebben, vind je hier terug.
Wachttijd van minder dan 1 minuut
Contacteer je ons telefonisch? Bereikbaarheid is één van onze voordelen, we vinden het belangrijk om je zo goed en vlot mogelijk te helpen. Wanneer je ons in de afgelopen 3 maanden telefonisch hebt proberen bereiken hebben we ervoor gezorgd dat je, zodra je je keuze hebt gemaakt, minder dan een minuut hoeft te wachten.
Onze klantendienst is altijd zeer vlot bereikbaar.
Wil je ons op je gemak een vraag stellen wanneer je thuis bent en ons iets vragen via sociale media of heb je eerder snel informatie nodig en wil je ons onmiddellijk bellen? Het kan allebei, we zijn via verschillende kanalen bereikbaar. Zo kan jij kiezen hoe en wanneer je ons wil contacteren.
Jouw comfort is onze zorg
Na de recente crisis hebben sommige klanten problemen ondervonden. We hebben voor bijna 228.000 klanten een oplossing op maat kunnen bieden, zoals een afbetalingsplan of een aanpassing van het voorschotbedrag. En dat blijven we doen, wees gerust.