Ik wil mijn verzendadres wijzigen.

Je kunt meerdere verzendadressen wijzigen in je klantenzone.

Je kan het verzendadres voor je facturen en andere briefwisseling wijzigen:

Als je meerdere verbruiksadressen hebt gekoppeld aan dezelfde klantenzone, moet je voor elk verbruiksadres het verzendadres bepalen.

Je kan het verzendadres van je meteropnemingkaart wijzigen:

Dit kan ook per verbruiksadres om aan te geven waar je meteropnemingkaart (kaartje voor het opnemen van de meterstanden) naartoe moet gestuurd worden. We geven deze informatie door aan het meteropnamebedrijf.

Je kan niet zelf je verbruiksadres wijzigen.

Als je straat recent van naam gewijzigd is maar je huisnummer hetzelfde gebleven is, dan moet je ons niet contacteren. We passen automatisch je straatnaam aan.  Dit kan even duren.
Wanneer je huisnummer aangepast is kan je ons best contacteren, je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina.
In beide gevallen raden we je aan om in afwachting je verzendadres aan te passen.

Indien het busnummer of huisnummer niet correct is, raden we je eerst en vooral aan om hier je EAN-nummer en meternummer na te kijken. 

  • Indien deze juist zijn, raden we je aan je verzendadres aan te passen.
  • Indien deze niet juist zijn, raden we je aan contact met ons op te nemen. Je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina. 

 

Je verzendadres veranderen