Je kan gemakkelijk deze gegevens online zelf aanpassen:
- Een schrijffout in je naam
- Je geboortedatum
- Je verzendadres
- Je e-mail of je telefoonnummer
- Je contactvoorkeuren (taal, ondersteuning of inhoud)
- Je logingegevens (gebruikersnaam en paswoord)
Je klantenzone geeft je de mogelijkheid om zelf een reeks informatie te wijzigen. De wijzigingen worden onmiddellijk goedgekeurd en toegepast op je account.
Je kan ook een extra naam op je factuur vermelden (bijvoorbeeld je partner of ouder) of kiezen op welk adres je de meteropnamekaart wilt ontvangen.
Wil je je bankrekeningnummer wijzigen dat gekoppeld is aan je domiciliëring?
Dit kan je rechtstreeks aanpassen op je klantenzone via deze link.
Als je geen domiciliëring hebt, registreren wij automatisch de laatste rekening die betaald heeft. Als er een creditnota is, wordt de terugbetaling op deze rekening uitgevoerd.
Indien je een tegoed hebt door een creditnota dan kan je via deze link nuttige informatie vinden over hoe de terugbetaling verloopt.
Indien je een probleem hebt dat niet opgelost kan worden via je klantenzone, dan kan je ons contacteren zodat we je hiermee verder kunnen helpen. Je vindt onze contactgegevens onderaan deze pagina.
Mijn persoonlijke gegevens wijzigenIn Energiedesk
Nog geen account? Registreer je