Hoe kan ik Smart Live annuleren?

Om Smart Live te annuleren, ga naar je Profiel in de Smart App en klik op 'Smart Live' > 'Abonnement' > 'Stopzetten'.

 

De minimumduur van je Smart Live contract is 1 jaar.

 

Wanneer je aangeeft dat je het contract wilt stopzetten in de loop van het eerste jaar en je klant blijft bij ENGIE voor je energie, dan zal je de maandelijkse prijs verder betalen tot het einde van het lopende jaar via je energiefactuur. Nadien zal dit dan automatisch wegvallen.

Wanneer je het contract wilt stopzetten in de loop van het eerste jaar en je je energiecontract bij ENGIE eveneens stopzet, zal de maandelijkse prijs van de dienst tot het einde van de lopende duur in één enkel bedrag op uw slotfactuur voor energie aangerekend worden.

Wanneer je het contract wilt stopzetten nadat het eerste jaar verlopen is, kan je het contract op elk moment stopzetten. Elke begonnen maand zal worden aangerekend als een volledige maand. De dienst zal worden stopgezet op het einde van de maand waarin de aanvraag tot stopzetting werd gedaan.