Heb je vragen over de factuur via e-mail?

Wil je de factuur via e-mail activeren?

Klik op deze link om deze optie te activeren. Je kan op elk moment het e-mail adres aanpassen.

Wil je het e-mail adres aanpassen?

Klik op deze link om het e-mail adres aan te passen.

Hou er wel rekening mee dat alle communicatie via e-mail wordt gestuurd naar het nieuwe adres vanaf je aanpassing.

Heb je de factuur via e-mail niet in je inbox ontvangen?

Controleer zeker even naar welk e-mail adres wij je facturen sturen via deze link. Indien het niet correct is kan je het aanpassen.

Indien dat niet de oorzaak is en je facturen zich ook niet in je spam of ongewenste e-mail bevinden, raden we je aan om de adressen engie@document.engie.be en engie@e-news.engie.be toe te voegen aan je contactlijst. Door de parameters van je inbox aan te passen kan je ons ook als veilige afzender registreren.

Indien dit je probleem niet oplost kan onze klantendienst je verder helpen.

Wil je de factuur via e-mail stop zetten?

Via deze link kan je ervoor kiezen om de factuur via e-mail te stoppen. Van zodra je deze optie activeert, worden je facturen weer via de post verstuurd.

De pagina met informatie over het beheer van je facturen kan je ook via volgende weg terugvinden: Mijn account > Je facturen en betalingen > Je betaalopties