Je herkent het waarschijnlijk wel! Je wordt wakker, springt in de douche en je hebt geen water meer … Een stevige onweersbui is gepasseerd en je hebt een lek in je dak … De elektriciteit begeeft het, je weet niet hoe het komt en al het eten in je diepvries is ontdooid … Of je nu een handige harry bent of niet, onze techniekers zorgen er voor dat je zo snel mogelijk uit de nood bent geholpen.
Wij betalen de factuur rechtstreeks aan de vakman*. Je betaalt geen verplaatsingskosten, noch franchise. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
* Inter Partner Assistance regelt de betaling. Enkel de bedragen boven 400€ alsook eventuele kosten voor vervangstukken boven 50€ dien je zelf te betalen aan de vakman.
Benieuwd wanneer we je uit de nood komen helpen?
Ontdek hieronder wat onze verschillende assistance pakketten dekken!
Welke formule past bij jou?
De Assistance-producten worden aangeboden door Inter Partner Assistance in samenwerking met Electrabel NV
HEATING ASSISTANCE
Alles voor je verwarming
HOME ASSISTANCE
Alles voor je verwarming en voor je woning
In geval van onderschrijving wordt de overeenkomst gesloten met Inter Partner Assistance NV, Regentlaan 7, 1000 Brussel, 0415.591.055, RPM Brussel, een verzekeringsmaatschappij volgens het Belgisch recht, waarvoor ENGIE Electrabel NV, Simón Bolivarlaan 36, 1000 Brussel, BTW BE 0403.170.701, RPM Brussel, optreedt als verzekeringsagent.
Vorig jaar hielpen we meer dan 5000 gezinnen uit de nood
Bel ons 7/7, ook ’s nachts, in het weekend of op feestdagen. Je krijgt binnen de 24u de eerste hulp van een vakman. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.
Binnen de 4 uur indien nodig
Een dringend geval wil zeggen dat je basiscomfort grondig verstoord is, je woning ontoegankelijk is of er gevaar is voor de bewoners.
Bv.: Je bent je sleutel kwijt en kan niet meer binnen in je huis, je verwarming is in panne gevallen in de winter en je hebt een baby of oudere persoon in je woning, je hebt een lek in je dak of in een leiding dat permanente schade kan veroorzaken aan je woning...Onze vakman komt ter plaatse om schade te vermijden of te beperken, en zorgt voor een voorlopige herstelling. Deze dienst dekt geen definitieve reparatie.
Bekijk al de tussenkomsten in de vergelijkende tabel.
Dringend probleem in je woning?
Je brandverzekering schiet soms te kort
Pech, waterschade, kortsluiting, … een onverwacht noodgeval in huis kan iedereen overkomen. Dan bel je toch even je brandverzekering en krijg je meteen hulp? Jammer genoeg is dat zeker niet altijd het geval …
Wat zijn de verschillende stappen?
Jij vraagt hier je pechbijstand aan huis aan en je ontvangt een bevestiging via mail.
Wij houden het simpel: één telefoonnummer voor alle technische problemen!
Bel 078 35 33 34. Wij sturen je binnen de 24u een betrouwbare vakman die de klus klaart. In dringende gevallen zelfs binnen de 4u.
Heb je een vraag?
Misschien staat je antwoord hier al tussen
Je kan ons 24/7 bereiken op het telefoonnummer 078 35 33 34. We sturen dan binnen de 24 uur, of binnen 4 uur in geval van nood, een professional bij je langs om een voorlopige herstelling uit te voeren. Het aantal interventies per jaar is onbeperkt.
Op het moment dat je je verhuis aan ons doorgeeft, zetten wij het contract op het oude adres stop en maken een nieuw contract aan op je nieuwe adres. Stuur hiervoor een mail naar home.electrabel@engie.com of bel ons op 078 35 33 33.
Het aantal interventies per jaar is onbeperkt. Met een max. bedrag van 400€ per interventie*. Weet dat een gemiddelde interventie zonder Home Assistance al gauw kan oplopen tot 700€.
Welke formule past bij jou?
De Assistance-producten worden aangeboden door Inter Partner Assistance in samenwerking met Electrabel NV
Alles voor je woning
Alles voor je woning
Waarschuwing
Alle informatie kan je terugvinden in de Algemene Voorwaarden en productfiches. Lees deze zeker na vóór de ondertekening van je contract.
De Assistance producten worden gedistribueerd door Electrabel NV, optredend als verbonden verzekeringsagent (ingeschreven bij de FSMA onder nummer 114755A zoals vermeld op de volgende website : www.fsma.be/nl/verzekeringstussenpersoon ) voor Inter Partner Assistance.
Deze producten zijn onderworpen aan het Belgisch recht.
Deze producten hebben een duurtijd van 1 jaar met een mogelijkheid tot stilzwijgende verlenging. De Klant kan het Contract beëindigen:
a) tenminste twee maanden voor de jaarlijkse vervaldag van het Contract;
b) op ieder moment na het verstrijken van een termijn van 1 jaar na de aanvang van het Contract indien deze een fysiek persoon is en het Contract geen, of niet hoofdzakelijk, betrekking heeft op diens professionele activiteit.
Zie ook de Algemene Voorwaarden, infofiche verzekeringsonderneming en het beleid inzake belangenconflicten.
In geval van een klacht, nodigen wij u uit contact op te nemen met de Klantendienst van ENGIE:
Niet tevreden over de voorgestelde oplossing?
Dan kan je terecht bij de Ombudsman van de verzekeringen, de Meeûsplantsoen 35 te 1000 Brussel of op www.ombudsman-insurance.be/nl/contact-ombudsman