Ik heb onlangs zonnepanelen en ik krijg geen voorschotadvies meer en zie geen information in 'Je factuur' meer

Je krijgt tijdelijk geen voorschotadvies, en kan je de informatie van 'Je factuur' niet meer zien, omdat je officieel bij ENGIE nog niet gekend bent als klant met zonnepanelen, maar wij voor jou reeds injectiegegevens krijgen in de app. Concreet wil dit zeggen dat ofwel Fluvius deze informatie nog niet geregistreerd heeft op het Centrale Markt Systeem, ofwel dat wij die informatie hebben ontvangen maar moeten het nog in ons systeem verwerken. Wat we voorlopig wel doen in de app is je injectie detecteren in de informele gegevens die Fluvius uitwisselt met de Smart app. Bijgevolg tonen we al de juiste injectiegegevens in kWh. Maar aangezien je injectietarief nog niet gekend is, kunnen we je geen voorschotadvies meer geven en kunnen we je informatie van 'Je factuur' tijdelijk niet meer tonen.

Van zodra we officiële bevestiging van Fluvius ontvangen en we die bevestiging in ons systeem verwerkt hebben (met terugwerkende kracht), wordt je correcte contractuele injectieprijs in de Smart app toegepast. Vanaf dat moment zal je terug voorschotadviezen krijgen en informatie in 'Je factuur' zien.