Moet ik mijn contract bevestigen en hoe doe ik dat?

Wanneer moet je je contract bevestigen?
Ben je telefonisch een contract aangegaan? Dan hebben we een bevestiging nodig van jouw contract. 
Heb je je contract afgesloten via de website? Alles is in orde, je hoeft niets meer te ondernemen.
Opmerking: Je moet je contract slecht eenmalig bevestigen, ook al loopt het over meerdere jaren. Je krijgt van ons een e-mail of brief waarbij wij je alle informatie bezorgen met betrekking tot je aangegane contract. 

Je hebt telefonisch een contract afgesloten?
Afhankelijk van je situatie zijn er 2 manieren om je contract te bevestigen. Kijk je contract na om te zien wat we precies van jou verwachten.

We vragen je om je identiteit te bevestigen.
Deze optie is enkel van toepassing als je van leverancier verandert en we over je e-mailadres beschikken. 
Je bevestigt je contract door je aan te melden met een digitale sleutel (itsme, eID met kaartlezer).
Indien je het contract via brief ontvangen hebt, zal je de juiste link op de eerste pagina van het contract terugvinden. 
Indien je het contract via e-mail ontvangen hebt, word je onmiddellijk doorgestuurd naar de juiste pagina. 

Je ontving van ons een persoonlijke code.
Je kan je contract bevestigen via volgende kanalen:

  • Via de website: hier moet je je klantennummer en de persoonlijke code van op je contract ingeven.
  • Via het gratis nummer bellen 0800 60361: hier moet je je klantennummer en de persoonlijke code van op je contract ingeven. 
  • Via de post: stuur het antwoordformulier uit je contract gefrankeerd terug naar ons. Eénmaal wij deze ontvangen, is je contract bevestigd. 


Weet je niet waar je de persoonlijke activatiecode kan terugvinden? Bekijk dan onze FAQ "Waar kan ik mijn persoonlijke code terugvinden om mijn contract te bevestigen?"

Bevestig je contract hier

Veelgestelde vragen