Waar kan ik mijn persoonlijke code terugvinden om mijn contract te bevestigen?

Je contract wordt via e-mail of brief opgestuurd. Afhankelijk van de situatie zijn er 2 manieren om je contract te bevestigen.
Je ontving van ons een persoonlijke code.

  • Indien je het contract via brief ontvangen hebt, zal je op het antwoordformulier je persoonlijke code terugvinden. 
  • Indien je het contract via e-mail ontvangen hebt, zal deze persoonlijke code in de e-mail terug te vinden zijn. 


We vragen je om je identiteit te bevestigen.
Deze optie is enkel van toepassing als je van leverancier verandert en we over je e-mailadres beschikken. 
Je bevestigt je contract door je aan te melden met een digitale sleutel (itsme, eID met kaartlezer).
Indien je het contract via brief ontvangen hebt, zal je de juiste link op de eerste pagina van het contract terugvinden.
Indien je het contract via e-mail ontvangen hebt, word je onmiddellijk doorgestuurd naar de juiste pagina. 

Opmerking: Niet in alle gevallen dien je je contract te bevestigen. Als je geen persoonlijke code op je contract/ e-mail hebt ontvangen of we vragen je niet om je identiteit te bevestigen dan is dit geen vergetelheid maar omdat in jouw geval geen bevestiging nodig is. 

Wil je meer weten over wanneer en hoe je je contract moet activeren? In onze FAQ "Moet ik mijn contract bevestigen en hoe doe ik dat?" vind je meer informatie.

Veelgestelde vragen