Ik heb betaald en er is een probleem. Wat moet ik doen?

Gaat het over een verkeerde betaling of een betaling met verkeerde gegevens?

Dan hoef je ons niet onmiddellijk te contacteren. Indien je je gewoonlijke rekeningnummer gebruikte, wijzen we je betaling automatisch toe aan je klantennummer.

Wacht even af en controleer je saldo een vijftal dagen na je betaling in je online klantenzone.

Zelfs indien je zonder gestructureerde mededeling betaalde is het niet nodig ons te contacteren. Indien je je gewoonlijke rekeningnummer gebruikte wijzen we je betaling ook automatisch toe.

Indien je teveel betaalde en je hebt verder geen openstaand saldo, betalen wij het teveel betaalde automatisch terug. Hou er rekening mee dat het even kan duren voor het geld terug op je rekening staat.

Indien je wilt kun je je abonneren op een sms of e-mail die wij je sturen nadat wij je betaling ontvangen hebben. Abonneer je hierop in je online klantenzone.

Gaat het over een betwisting van je facturatie?

In geval het gaat over een betwisting van meterstanden , raadpleeg dan onze FAQ over de rechtzetting van meterstanden

Indien het een ander type betwisting betreft, contacteer je ons best.

Onze contactmogelijkheden vind je onderaan deze pagina.