Hoe maak ik een online klantenzone aan?

Als je reeds klant bent bij ENGIE en toegang wilt tot je online klantenzone, is niets eenvoudiger. Om de eerste maal in te loggen heb je je klantnummer en je activeringscode nodig. Die staan ​​bovenaan je factuur en staan ook vermeld op de bevestiging van je contract.

  • Vind je een "login" op je laatste factuur of op jouw contract en geen activeringscode dan betekent dit dat je reeds eerder een online klantenzone hebt aangemaakt. In dit geval kan je direct inloggen. Je hoeft je niet meer te registreren.
  • Als je je gebruikersnaam bent kwijtgeraakt, kan je onderaan op de knop klikken om deze te herstellen.

Via je persoonlijke online klantenzone kan je met enkele kliks:

  • je persoonlijke gegevens raadplegen en/of aanpassen
  • je facturen bekijken en/of afdrukken
  • je voorschot aanpassen
  • je contract beheren
  • je verbruik op de voet opvolgen
  • genieten van exclusieve voordelen

Krijg snel toegang en beheer zelf alles binnen je online klantenzone.

Naar je online klantenzone