Hoe maak ik een online klantenzone aan?

Inloggen op je klantenzone bij ENGIE voor de eerste keer:

  1. Klik op "Nog geen klantenzone".
  2. Maak een klantenzone aan door een login (e-mailadres of iets anders, niet gebruikt bij ENGIE) en een wachtwoord te kiezen.
  3. Als je geen e-mailadres als login gebruikt, moet je later je e-mailadres opgeven.
  4. Geef je voornaam en familienaam op.
  5. Je ontvangt een bevestigingsmail.
  6. Als we je niet kunnen identificeren met de opgegeven gegevens, heb je je klantnummer (10 cijfers beginnend met 2) en je activatiecode (10 cijfers) nodig. Deze informatie staat bovenaan je facturen (papier en PDF) en op de bevestiging van je contract.
  7. Zodra alle activatiestappen zijn voltooid, heb je toegang tot je klantenzone.


Opmerkingen:

  • Als je een "login" op je laatste factuur of contract vindt (zonder gecodeerde activatiecode), betekent dit dat je al een klantenzone hebt aangemaakt. Je kunt dan meteen inloggen zonder je opnieuw te registreren.
  • Als de login al in gebruik is, ontvang je een foutmelding: "Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw". Zorg ervoor dat je een unieke login kiest.

.

Naar je klantenzone