Ik kan niet in de Drive app inloggen

Nadat je de Drive app hebt gedownload, moet je je aanmelden met je bestaande login en wachtwoord van de Online Klantenzone van de ENGIE website. Heb je nog geen account? Dan moet je er een aanmaken.

Kan je je op de Online Klantenzone van de ENGIE website aanmelden?

1. Indien nee, dan is er een algemeen probleem bij het aanmelden en is het probleem niet specifiek aan de Drive app. Contacteer hiervoor onze klantendienst onderaan onze contactpagina.
2. Indien ja, dan is het probleem aan de Drive app gelinkt. Laat ons de 2 volgende stappen proberen:

1) Wijzig je default browser en wis je cookies/browsergegevens

Android-toestel

Stel Chrome als je standaardbrowser in:

• Open Instellingen op je Android-toestel
• Tik op Apps
• Tik onder Algemeen op Standaard-apps
• Tik op Browser-app en dan Chrome

iPhone

Stel Safari als je standaardbrowser in:

• Open Instellingen
• Scroll naar beneden en tik op Safari
• Tik op Standaard browserapp (indien Safari reeds je standaardbrowser is, zal je dit niet zien verschijnen)
• Selecteer Safari

2) Verzeker je ervan dat je geen oude Jedlix app gebruikt. Voor het beheer van onze app gebruiken we dezelfde technologie als de vroegere Jedlix app. Indien je op deze app al reeds een account had, dien je eerst deze app te verwijderen. Daarna zal je je kunnen aanmelden bij de Drive app. Lost dit het probleem niet op? Gelieve ons te contacteren door hieronder op de knop "Nee, ik wil graag contact opnemen" te drukken. .

Veelgestelde vragen