Wat doe ik indien de meterstanden op mijn afrekening of slotfactuur niet correct zijn?

Als de meterstanden die op je afrekening vermeld staan niet correct zijn, kan je deze aanpassing eenvoudig zelf online aanvragen.

Selecteer via deze link de betrokken afrekening en kies voor de optie "meterstand niet correct".
Geef je correcte meterstand in, je aanvraag vertrekt onmiddellijk naar je distributienetbeheerder.

Hou er rekening mee dat de rechtzetting even kan duren. In afwachting moet je jouw afrekening niet betalen.

Wil je de meterstanden op je slotfactuur rechtzetten?
Neem rechtstreeks contact op met je distributienetbeheerder (Fluvius, Ores, Sibelga,...) en bezorg hen het overnamedocument. Zo ben je zeker van een snelle rechtzetting.

Ook voor problemen omtrent het functioneren van je meter, neem je rechtstreeks contact op met je distributienetbeheerder (Fluvius, Ores, Sibelga,...). Indien nodig kan je een afspraak maken voor nazicht van je meter. Indien er een rechtzetting nodig is, ontvangen wij nadien aangepaste verbruiksgegevens voor een nieuwe afrekening.

Overzicht van je facturen