Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen. Hoe komt dat?

In dat geval raden we je aan om hier te kijken of je factuur reeds werd opgemaakt. 

In principe duurt het 2 à 3 dagen alvorens je factuur zichtbaar is in je account. Word je factuur bijvoorbeeld de 15de opgemaakt, dan kan het tot de 18de duren alvorens je factuur zichtbaar is.

De datum waarop we je afrekening of tussentijdse factuur opmaken kan je hier ook raadplegen.

Voor een slotfactuur reken je op een termijn van 6 weken, te tellen vanaf het beëindigen van de leverovereenkomst.

In uitzonderlijke gevallen ontvangen we de nodige gegevens later dan voorzien van je distributienetbeheerder. Dit komt door problemen met het nieuwe platform, beheerd door Atrias, dat gegevens uitwisselt tussen de verschillende partijen op de energiemarkt. Bijgevolg kunnen wij ook je factuur niet op tijd opmaken.
Het spijt ons voor het ongemak. We doen alles wat binnen onze mogelijkheden ligt om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Woon je in Vlaanderen, en wil je weten of er voor jouw EAN een probleem is op dit platform, kan je dit zelf nakijken op de website van Fluvius.

Bekijk de datum hier

Veelgestelde vragen