Ik heb net zonnepanelen geplaatst en toch zie ik geen injectie in de Smart app. Hoe komt dat?

Je bent bij ENGIE nog niet gekend als een klant met zonnepanelen. Concreet wil dit zeggen dat Fluvius de registratie van je zonnepanelen (heb je je zonnepanelen reeds bij Fluvius aangemeld?) nog moet verwerken en deze informatie officieel doorsturen naar ENGIE. Dit verklaart waarom je geen injectie in de Smart app ziet. 

Wat toont de Smart app wel meteen? Van zodra we in de informele gegevens die Fluvius naar ons stuurt injectiegegevens detecteren, tonen we je injectie in kWh wel al in de app. Aangezien je injectietarief nog niet gekend zal zijn, passen we op deze injectie een tijdelijke gemiddelde injectieprijs toe, om je toch een eerste idee te geven van wat je injectie je oplevert.

Van zodra we officiële bevestiging van Fluvius ontvangen en dit in ons systeem verwerkt hebben (met terugwerkende kracht), zal je correcte contractuele injectieprijs in de Smart app toegepast worden en zal alle facturatie retroactief gecorrigeerd worden indien nodig. Bijgevolg zal het bedrag in euro voor je injectie aangepast worden. Mocht je dit opmerken, dan is dat de reden.