Het injectietarief in de Smart app klopt niet

Er zijn 2 mogelijke gevallen:

 

  1. Je hebt je injectietarief van ENGIE nog niet gekregen omdat het nog niet gekend is. Dit komt door het feit dat je bij ENGIE nog niet "officieel" gekend bent als een klant met zonnepanelen. Concreet wil dit zeggen dat ofwel Fluvius deze informatie nog niet geregistreerd heeft op het Centrale Markt Systeem, ofwel dat wij die informatie hebben ontvangen maar moeten het nog in ons systeem verwerken. Wat we voorlopig wel doen in de app is je injectie detecteren in de informele gegevens die Fluvius uitwisselt met de Smart app. Bijgevolg tonen we al de juiste injectiegegevens in kWh. Maar aangezien je injectietarief nog niet gekend is, wordt op deze injectie een tijdelijke gemiddelde injectieprijs toegepast. Zo geven we je alvast een eerste idee van wat je injectie je oplevert.

    Van zodra we officiële bevestiging van Fluvius ontvangen en we die bevestiging in ons systeem verwerkt hebben (met terugwerkende kracht), wordt je correcte contractuele injectieprijs in de Smart app toegepast en wordt alle facturatie retroactief gecorrigeerd indien nodig. Bijgevolg zal het bedrag in euro voor je injectie aangepast worden. Mocht je dit opmerken, dan is dat de reden.

  2. Je hebt je injectietarief reeds gekregen. In dat geval, contacteer ons via 'Hulp via WhatsApp' op de Profiel pagina om dit probleem op te lossen.