Natuurlijk, het is perfect mogelijk om je bedrijfswagen slim op te laden met de Smart-Charge-dienst van ENGIE, zelfs als je laadstation door een ander bedrijf of andere energieleverancier wordt beheerd. Wel is het dan vaak niet mogelijk om je laadpaal zelf aan de Smart Charge-dienst te koppelen. Dit is normaal ook niet nodig omdat we meestal het laden via de auto zelf regelen.
Als je een elektriciteitscontract hebt waarmee je ook beloningen verdient voor slim laden, kun je dus makkelijk gecombineerd profiteren: je krijgt thuis terugbetaling van je werkgever voor het opladen van je voertuig én je kan beloningen verdienen door het slim laden van diezelfde bedrijfswagen.
In Energiedesk
Nog geen account? Registreer je